Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorČeřovská, Andreacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:30:02Z
dc.date.available2014-08-05T09:30:02Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102453
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat spotřebitelské chování studentů při výběru zahraničního jazykového pobytu. Analýza spotřebitelského chování studentů byla provedena prostřednictvím elektronického dotazování. Následně po zpracování výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení, které by poskytovatelům jazykových pobytů mohli pomoci ke zlepšení jejich nabídky.cs
dc.description.abstractThe objective of this bachelor´s thesis is to analyze consumer behaviour of students while selecting language stays abroad. The Analysis of consumer behaviour of students was made through electronic polling After processing of results, suggestions and recommendations that would help providers of the language stays to improve their offers were made.en
dc.format.extent3278398 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectstudentics
dc.subjectzahraniční jazykový pobytcs
dc.subjectjazykový kurzcs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectstudentsen
dc.subjectlanguage stays abroaden
dc.subjectlanguage courseen
dc.subjectdecision-making processen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování při výběru zahraničních jazykových pobytůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Consumer Behaviour in Selecting Language Stays Abroaden
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCER0155_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam