Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcelacs
dc.contributor.authorGrygarová, Radkacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:30:16Z
dc.date.available2014-08-05T09:30:16Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102461
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce je sledování konkurenční pozice společnosti ROSSMANN, s.r.o. v porovnání s ostatními drogistickými řetězci, které mají na českém trhu značný podíl. V praktické části práce byla využita PEST analýza, analýza konkurence a výsledky marketingového průzkumu. Na základě aplikovaných technik byla vytvořena doporučení na zlepšení. Prioritou pro drogerie Rossmann by mělo být vytváření konkurenčních výhod, posilování silných stránek, využívání příležitostí a flexibilní reagování na změny trhu.cs
dc.description.abstractThe subject of this thesis is monitoring competitive position of the ROSSMANN company in comparison with other drugstores, which are dominant on the Czech market. The practical part of the thesis uses PEST Analysis, Competitive Analysis and results from marketing research. The recommendations for improvement the ROSSMANN company were based on the applied techniques. The priority for the Rossmann drugstores should be creating competitive advantages, enhancing strengths, using the opportunities and flexible responding to the market changes.en
dc.format.extent3835502 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectmarketingový průzkumcs
dc.subjectROSSMANNcs
dc.subjectdrogeriecs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectPEST Analysisen
dc.subjectCompetitive Analysisen
dc.subjectMarketing Researchen
dc.subjectROSSMANNen
dc.subjectDrugstoreen
dc.titleAnalýza konkurence drogeriecs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of a Drugstoreen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStaňková, Markétacs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisGRY0043_EKF_B6208_6208R037_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam