Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorKoňaříková, Sáracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:30:39Z
dc.date.available2014-08-05T09:30:39Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102477
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo analyzovat nákupního chování na slevových portálech a následné nastínění typologie zákazníků. Tento druh nákupu je velice oblíben mezi zákazníky, protože zde najdou celoročně slevu na různé produkty a služby. Pokud oblíbenost slevových portálů má růst, je nutné neustále monitorovat potřeby a požadavky zákazníků a přizpůsobit se jim. Byla zvolena metoda elektronického dotazování. A následně bylo zjištěno, že většina respondentů nakupuje na slevových portálech opakovaně a nejčastěji v kategorii jídlo a pití. Nejčastější útrata je od 351 – 600 Kč a frekvence nákupu je jednou za čtvrt roku.cs
dc.description.abstractThe aim of thesis was to analyze purchase behavior on the on-line group buying servers and then outline a typology of users. This kind of shopping is very popular among customers because they can find there discounts on various products and services year-round. If the popularity of on-line group buying servers is to be able to grow, it is necessary to constantly monitor needs and demands of customers and to adapt to them. It has been chosen method of electronic polling. And then it was found that most respondents bought on on-line group buying servers repeatedly and frequently in the category of food and drink. The most common expense is from 351 to 600 CZK and purchase frequency is once per quarter.en
dc.format.extent2769451 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/x-downloadcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecthromadné nakupování se slevoucs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectslevové portálycs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjecton-line group buyingen
dc.subjectpurchase behavioren
dc.titleAnalýza nákupního chování na slevových portálechcs
dc.title.alternativeAnalysing Consumer Behaviour on the On-line Group Buying Serversen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVítková, Sandracs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKON0114_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam