Show simple item record

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorRebrošová, Katarínacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:17Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:17Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102515
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o návrhu marketingové komunikace v kulturní organizaci. Trh art marketingu je specifický a proto je nutné najít také možnosti v marketingové komunikaci, které budou nejvýhodnější a zároveň zaujmou potenciální zákazníky. Metodou marketingového výzkumu bylo osobní dotazování, kterého byl základem strukturovaný dotazník. Výsledky z tohoto dotazování sloužily k návrhu změn v současném komunikačním mixu. V návrzích byly využité i trendy v marketingové komunikaci.cs
dc.description.abstractThis bachelors thesis analyses a marketing communication suggestion in cultural organisation. The market of art marketing is specific and thus it is necessary to find such possibilities in marketing communication which are the most advantageous and also engage the attention of potential customers. The method of market research was a personal survey, its basis a structured questionnaire. The results of this survey were used for a suggestion of changes of the current communication mix. The suggestion also took into account the trends in marketing communication.en
dc.format.extent3496476 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjecttrendy v komunikačním mixucs
dc.subjectnávrh komunikačního mixucs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectthe trends in marketing communicationen
dc.subjectdesigning communication mixen
dc.subjectmarket researchen
dc.subjectquestionnaireen
dc.titleNávrh komunikačního mixu kulturní organizacecs
dc.title.alternativeDesigning Communication Mix for the Cultural Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisREB0007_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record