Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKubánková, Soňacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:20Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:20Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102517
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je věnovaná problematice krátkých reklamních spotů a jejich vlivu na spotřebitele v kontextu vnímání produktu i samotného vysílání. Primárním cílem je tedy analýza vlivu krátkých televizních reklamních spotů na spotřebitele s konkrétním zaměřením na zjištění toho, jak tento typ reklamy vnímají diváci - spotřebitelé. Mezi dílčí cíle patří zjistit, zda diváci reklamní spoty během reklamních bloků sledují nebo přepínají na jiné kanály, jak na ně působí reklamovaný, a jak vnímá divák změnu hlasitosti při přechodu z pořadu na reklamní blok a zpět. Bakalářská práce je členěna na kapitoly, konkrétně na charakteristiku mediálního trhu především v České republice. Následují teoretická východiska obsahující základní přehled o komunikačním mixu a reklamě. Na tuto kapitolu navazuje metodika práce popisující postup šetření a dále pak kapitola věnující se zhodnocení analýzy dat získaných z výzkumu. V závěru tuto práci doplňuje kapitola doporučení a závěr. Pro naplnění stanovených cílů proběhl sekundární výzkum knižních a internetových zdrojů, primární data byla získána z písemného a elektronického dotazování. Vyhodnocení dat proběhlo především prostřednictvím analýzy frekvence a kontingence. Z výzkumu vyplynulo, že objektivita a přitažlivost reklamních kampaní vysílaných v televizi klesá. Reklama v televizi ztrácí na popularitě i na sledovanosti a pozornost se přesouvá k on-line sféře. Respondent – divák vnímá reklamu v televizi a reklamní bloky zařazené ve vysílání negativně. Vhodné tedy je zaměřit svou pozornost na nové typy reklamy, využívat maximálně svět internetu a pokusit se reklamu dělat jinak.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis is dedicated to the issue of short commercials and their impact on consumers in the context of the perception of the product and TV broadcast. Among the sub-objectives are to determine whether the audience during advertising spots watch this spots or switch to other channels, as they operate under complaint, and how the viewer perceives changes in volume when switching from program to ad block and back. The thesis is divided into chapters, namely the characteristics of the media market, especially in the Czech Republic. Following theoretical bases containing an overview of the communications mix and advertising.This chapter follows the methodology of thesis describing the process of the investigation and then chapter devoted to the evaluation of data gained from the research. Conclusion of thesis complements the chapter recommendations and conclusion.To meet the objectives held secondary research books and Internet sources, primary data was obtained from written and electronic inquiries. Data evaluation was carried out mainly by means of frequency analysis and contingency. The research showed that the objectivity and attraction od advertising campaigns broadcast on television is decreasing. Advertising on television is losing popularity and viewership and attention is shifting to the online sphere. The viewer sees on television advertising and advertising blocks included in the broadcast negative. Appropriate, then, is to focus our attention on new types of advertising to use up the world of Internet advertising and try to do otherwise.en
dc.format.extent4052673 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza vlivucs
dc.subjectkrátké reklamní spotycs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmediální trhcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectanalysis of impacten
dc.subjectshort television spotsen
dc.subjectconsumeren
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectmediaen
dc.subjectmedia marketen
dc.titleAnalýza vlivu televizních reklamních spotů na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAnalysing Impact of Television Spots on Consumeren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Janacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB0195_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam