Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPechová, Hanacs
dc.contributor.authorŠafránek, Marekcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:21Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:21Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102518
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit preference zákazníků na trhu kečupu v Moravskoslezském kraji. Práce je zaměřena na společnost Hamé s.r.o. a jejích konkurentů na trhu s kečupy. V průběhu textu jsou diskutovány značky společnosti Hamé s.r.o. a všechny její produkty. V práci bude využito metody osobního dotazování na spokojenost respondentů s kečupy. Byl vyhotoven dotazník jehož otázky jsou zaměřeny na zjištění preferencí zákazníků tykající se ceny, chuti, obalu a nákupních zvyklostí. Data jsou následně zpracována a vyhodnocena. Zjištěné preference zákazníků jsou interpretovány a společně s hypotézami vyhodnoceny. Závěrečná doporučení se týkají zlepšení prodeje kečupu v supermarketech, komunikace se zákazníky formou reklamy a celkovou propagaci společnosti Hamé s.r.o.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on Customer Preference Analysis on Ketchup Market in Moravian-silesian region, oriented on Hamé s.r.o. company. There is a debate about brands in ownership of Hamé s.r.o. and all their products. This thesis contains results of personal survey concerning customers satisfacion with ketchups. The questionnaire was made with questions focused on customers preferences related with price, taste, packing and shopping customs. Dates were processed and evaluated. Found results are interpreted and along with hyothesis evaluted. Final recommendations apply to increasement of ketchup sales in supermarkets, communication with customers by advertisment form and overall propagation of Hamé s.r.o. company.en
dc.format.extent3457817 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPreference zákazníků, chuť, cena, reklama, obal.cs
dc.subjectCustomer preferece, taste, price, advertising, packaging.en
dc.titleAnalýza preferencí zákazníků na trhu kečupůcs
dc.title.alternativeCustomer Preference Analysis on Ketchup Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAF0033_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam