Show simple item record

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorŠebák, Ondřejcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:27Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:27Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102526
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřil na komparaci využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubech. Cílem práce je porovnání těchto klubů co se týče nabízeného produktu nebo služby, ceny, distribuce a propagace. Provedl jsem SWOT analýzu a marketingový výzkum formou dotazníku, ve kterém jsem zkoumal spokojenost respondentů s nabízenými marketingovými službami. Na konci své práce jsem shrnul výsledky výzkumu a navrhl inovativní řešení.cs
dc.description.abstractI focused on comparison the utilization of marketing mix tools by football clubs in my thesis. My thesis´ goalis to compare these clubs in terms of the product or service, price , distribution and promotion. I performed a SWOT analysis and marketing research in the form of a questionnaire , in which I examined the respondents' satisfaction with the offered marketing services. At the end of my thesis I have summarized the results of research and proposed innovative solutions.en
dc.format.extent1539372 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdistribucecs
dc.subjectpropagacecs
dc.subjectklubycs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectfootballen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectproducten
dc.subjectpriceen
dc.subjectplaceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectclubsen
dc.subjectresearchen
dc.titleKomparace využití nástrojů marketingového mixu ve fotbalových klubechcs
dc.title.alternativeComparison of Marketing Mix Tools Utilization in Football Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSklenář, Jakubcs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSEB0045_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record