Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorKuběnová, Kristýnacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:33Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:33Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102533
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractHlavním cílem mé bakalářské práce je analyzovat konkurenci v oblasti ubytování působících na Kopřivnicku, identifikovat největší konkurenty penzionu Pod Bílou horou a porovnat úroveň poskytovaných služeb jednotlivých konkurentů. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou identifikovány teoretické skutečnosti týkající se marketingu cestovního ruchu, marketingu služeb a konkurence. V druhé praktické části je představen Penzion pod Bílou horou a zároveň jsou v této kapitole prezentovány celkové výsledky analýzy konkurence vycházející ze SWOT analýzy, dotazníkového šetření a benchmarkingu, na základě kterých jsou podniku navrženy opatření pro vylepšení postavení na trhu. V závěru je souhrnné vyhodnocení celkových výsledků analýzy konkurence v zaměření na penzion Pod Bílou horou.cs
dc.description.abstractThe main purpose of my bachelor´s thesis is to analyse the competition in the field of accommodation in the Kopřivnice Region, identify the major competitors of the Pod Bílou horou guesthouse and compare the quality of services provided by individual competitors. The work is divided into two parts – theoretical and practical. The first part identifies theoretical facts concerning tourism marketing, marketing of services and the competition. The Pod Bílou Horou guesthouse is presented in the second practical part, which also gives the overall results of analysis of the competition based on a SWOT analysis, a questionnaire survey and benchmarking, on the basis of which measures for improving the market position are suggested. The thesis concludes with a comprehensive assessment of the overall results of analysis of the competition focusing on the Pod Bílou horou guesthouse.en
dc.format.extent4235163 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectubytovánícs
dc.subjectpenzioncs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectzákaznícics
dc.subjectsegment rodiny s dětmics
dc.subjectsegment párycs
dc.subjectKopřivnickocs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectaccommodationen
dc.subjectguesthouseen
dc.subjecthotelen
dc.subjectguestsen
dc.subjectsegment of families with childrenen
dc.subjectsegment of couplesen
dc.subjectKopřivnice Regionen
dc.subjectthe competitiveen
dc.subjectthe competitive analysisen
dc.titleAnalýza konkurence ubytování na Kopřivnickucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Accommodation in Kopřivnice Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKUB0205_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam