Show simple item record

dc.contributor.advisorKlennerová, Vandacs
dc.contributor.authorTomášková, Veronikacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:42Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:42Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102544
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Niva. Hlavním cílem této práce je analyzovat poskytované služby v lázeňském & wellness Hotelu Niva a vyhodnotit na základě marketingového výzkumu spokojenost zákazníků s těmito službami. Vedlejším cílem práce je navrhnout Hotelu Niva doporučení, která by vedla ke zkvalitnění poskytovaných služeb. Je zde uplatněna metoda analýzy a metoda marketingového výzkumu – dotazníkové šetření. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy vztahující se k tématu bakalářské práce. Praktická část je zaměřena na charakteristiku Hotelu Niva a analýzu jeho poskytovaných služeb. Dále je zde zahrnut marketingový výzkum, jeho vyhodnocení, SWOT analýza a návrhy a doporučení na zkvalitnění služeb. Výsledky výzkumu jsou pro Hotel Niva velmi dobré. Navrhnutá doporučení na zkvalitnění poskytovaných služeb mohou být v budoucnu přínosem pro Hotel Niva i jeho zákazníky.cs
dc.description.abstractThe Bachelor’s thesis is focused on analysing the customer service satisfaction of the Wellness & Spa Hotel Niva. The main objective of this paper is to scrutinize the services rendered in the Hotel Niva and then draw an assessment of the customer satisfaction based on marketing research of the services provided. The subtask of the thesis is to suggest the recommendations that would result in the improvement of the services provided. The paper uses the methods of analysing and marketing research (questionnaire survey). The theoretical section of the thesis clarifies the basic concepts related to the topic of the Bachelor’s thesis. The practical part is concentrated on the characteristics of the Hotel Niva, connected with the analysing of the services provided. Besides, the evaluation of marketing research, the SWOT analysis as well as the recommendations leading in the improvement of the services are also included in the practical section. It turns out that the customer references regarding the Hotel Niva are very positive. The recommendations suggested for the enhancement of the services provided, might become a significant contribution for the Hotel Niva and its customers in the future.en
dc.format.extent2852482 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectanalýza služebcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectwellnesscs
dc.subjecthotelcs
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectanalysis of servicesen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectwellnessen
dc.subjecthotelen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků se službami Hotelu Nivacs
dc.title.alternativeAnalysis of Customer Satisfaction with Services of Hotel Nivaen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMacháčková, Martinacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika cestovního ruchucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisTOM0111_EKF_B6208_6501R006_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record