Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorFilipová, Denisacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:31:51Z
dc.date.available2014-08-05T09:31:51Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102555
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractV této bakalářské práci s názvem „Komparace marketingové strategie ve fitness centrech“ jsme se zaměřili na dvě námi vybraná fitness centra, která jsme na základě marketingu porovnali. V teoretické části jsme si vymezili klíčové pojmy související s tématem této práce. V praktické části jsme vybraná fitness centra zhodnotili z hlediska marketingu a za použití metody dotazníkového šetření a SWOT analýzy navzájem porovnali. Na základě zjištěných výsledků jsme doporučili Fit Clubu Relax investovat do inovace a propagace fitness, spolupracovat s místními sportovními kluby a Fitcentru K2 využít i jiných způsobů propagace a zaměřit spolupráci na školy.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis, called “Comparison of marketing strategies amongst fitness centers”, is to compare marketing strategies of two chosen fitness centers. In the theoretical part, we have defined some key terms related to this bachelor thesis. The practical part was focused on an evaluation of both fitness centers according to their marketing strategies, followed by their comparison. All conclusions are based on results from a questionnaire survey and a SHOW analysis. According to the obtained results, the author suggests that the Fit Club Relax should invest more resources into innovation and promotion of the fitness and cooperate with local sport clubs and, Fitness K2 should be using new methods of promotion and focus on cooperation with local schools.en
dc.format.extent2807920 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsporten
dc.titleKomparace marketingové strategie fitness centercs
dc.title.alternativeComparison of Marketing Strategy of Fitness Centresen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petracs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisFIL0043_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam