Show simple item record

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorKřesťanová, Sabinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:32:00Z
dc.date.available2014-08-05T09:32:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102566
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza chování zákazníků vlakové dopravy, zjistit jakým způsobem zákazníci RegioJetu volí dopravce, rozhodující faktory při volbě dopravce, nedostatky a kvality poskytovaných služeb. Teoretická část bakalářské práce zahrnuje rozhodovací proces, jeho části, typy a modely spotřebitelského chování. V praktické části byl sestaven dotazník a proveden marketingový výzkum. Předmětem výzkumu byla spokojenost zákazníků se službami RegioJetu, způsob zjišťování informací o dopravě, nákup jízdenek a kritéria volby dopravce. V závěru práce byly sestaveny modely chování zákazníků RegioJetu dle pohlaví a účelu cesty. Bylo doporučeno několik změn a opatření pro RegioJet.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is consumer behavior analysis of railway transport customers, determine, how customers of RegioJet choose their conveyer, decision factors in the choice conveyer and failures and quality of service. Theoretical part of this thesis includes decision process and his parts, types and models of consumer behavior. Practical part includes questionnaire and marketing research. The research subject was customer satisfaction with the services RegioJet, method for determining a transport, ticketing and selection criteria carrier. The conclusion was drawn models of customer behavior RegioJet by gender and purpose of travel. It was recommended several changes and measures for RegioJet.en
dc.format.extent3645025 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpotřebitelské chování, vlaková doprava, RegioJet, Rozhodovací proces, modely spotřebitelského chování, marketingový výzkum, analýzacs
dc.subjectConsumer behavior, railway transport, RegioJet, decision process, models of consumer behavior, marketing research, analysisen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů vlakové dopravycs
dc.title.alternativeThe Behaviour Analysis of Railway Transport Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeValečková, Janacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRE0110_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record