Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorRozsíval, Jakubcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:32:01Z
dc.date.available2014-08-05T09:32:01Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102567
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTéma bakalářské práce je "Analýza faktorů ovlivňující výběr obchodního řetězce." Cílem je zjistit, které faktory ovlivňují spotřebitele u výběru obchodního řetězce. Práce je zaměřena na maloobchodní síť Hruška. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části se popisuje nákupní chování a prostředí maloobchodní sítě Hruška. V praktické části je analýza výsledků z dotazníkového šetření. Na základě výsledků jsou uvedeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the "Analysis of the Factors, that Influencing the Choice of Store". The aim is to identify which factors influence consumer choice at a chain store.The work is focused on retail network Hruška. The work is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical partis customer behaviour and enviroment of retail network Hruška. In the practical part of the analysis of the results of the survey. Based on the results are given suggestions and recommendations.en
dc.format.extent2552010 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectfaktorycs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectobchodní řetězeccs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectRetailen
dc.subjectFactorsen
dc.subjectCustomer Behaviouren
dc.subjectChain Storeen
dc.subjectAnalysisen
dc.titleAnalýza faktorů ovlivňujících výběr obchodního řetězcecs
dc.title.alternativeAnalysis of Factors Influencing the Chain Store Choiceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisROZ0039_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record