Show simple item record

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKacíř, Tomášcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:32:07Z
dc.date.available2014-08-05T09:32:07Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102573
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza konkurence e-shopů na trhu veterinárně farmaceutických produktů. Cílem bakalářské práce je na základě provedené analýzy konkurence vypracovat návrhy a doporučení na vylepšení internetového obchodu a koncepce marketingové komunikace společnosti Komvet, spol. s r.o. V teoretické části je definováno, co je e-shop, funkce e-shopu, objednávkový proces a marketingová komunikace v on-line i off-line prostředí. V praktické části byl proveden výzkum na základě sestaveného hodnotícího listu. Získaná data byla poté zanalyzována a na základě výsledků byla navržena řešení a doporučení na vylepšení webových stránek, internetového obchodu a marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s degree thesis is an analysis of the competition of e-shops, in the field of veterinary pharmaceutical products. The aim of this thesis is to make suggestions and recommendations to improve the online shop and marketing communication for Komvet, spol. s r.o.. The theory section provides a definition of e-shops as well as describes the role of e-shops, the ordering process and the marketing communication for both on-line and off-line. The practical section provides information about the research that was conducted based on the predefined evaluation sheet. Based on the analysis of the acquired data, solutions and recommendations for improving the website, online shop and marketing communication are provided.en
dc.format.extent3768338 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza internetových stránekcs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectnákupní procescs
dc.subjectfunkce e-shopucs
dc.subjectmarketingový komunikační mixcs
dc.subjectchování zákazníkacs
dc.subjectWebsite analysisen
dc.subjectAnalysis of competitionen
dc.subjectThe ordering processen
dc.subjectFunction of e-shopen
dc.subjectMarketing communication mixen
dc.subjectCustomer behavioren
dc.titleAnalýza konkurence e-shopu veterinárně farmaceutických produktůcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis on Online Market with Veterinary-Pharmaceutical Productsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePoláková, Kamilacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAC0029_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record