Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorJirečková, Barboracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:32:31Z
dc.date.available2014-08-05T09:32:31Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102596
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce na téma „Analýza marketingové komunikace základní školy“. Hlavním cílem bylo navrhnout vedení základní školy doporučení lepšího přizpůsobení marketingových nástrojů dané cílové skupině. Mezi dílčí cíle patřilo zjištění, jak zákonní zástupci žáků vnímají dané prvky komunikace. K získání potřebných informací bylo využito jedné z metod marketingového výzkumu, a to písemného dotazování s využitím strukturovaného dotazníku. Dále byla využita metoda reprezentativní - technika základního souboru. Na základě dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jsou jednotlivé prvky marketingové komunikace hodnoceny zákonnými zástupci žáků celkem pozitivně, přesto byly zjištěny drobné nedostatky, například v distribuci propagačních materiálů, také se projevil převládající negativní postoj k zavedení elektronické žákovské knížky. Veškeré výsledky a připomínky byly zapracovány do poslední části bakalářské práce, kterou tvoří návrhy a doporučení k prvkům marketingové komunikace.cs
dc.description.abstractMy Bachelor thesis is on theme „The analysis of marketing communication the Primary school“. The main goal is propose to top management of the school a better assimilation of the marketing tools to target groups. Among the sub-objective targets was to determine how the legal representatives of the students perceive the elements of communication. To get needed data, one of the marketing research methods were used, it was the written questioning with the usage of the survey. The next method used was the method representative, the technology of the base file. On the survey basis was found, that each parts of the marking communication with the legal representatives of the students was quite positive, even tho there were some issues found, for example in distribution of the promotional material or there was an issue where there was a negative attitude to introduction of the electronical student book. All results and notes were incorporated in the final part of the bachelor thesis, where are suggestions and proposals to elements of the marketing communication.en
dc.format.extent4711617 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza prvků marketingové komunikacecs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectAnalysis of the marketing communicationen
dc.subjectthe surveyen
dc.subjectprimary schoolen
dc.subjectmarketing mixen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace základní školycs
dc.title.alternativeAnalysing Marketing Communication of the Primary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJIR0035_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam