Show simple item record

dc.contributor.advisorNavrátilová, Terezacs
dc.contributor.authorMrůzková, Terezacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:33:27Z
dc.date.available2014-08-05T09:33:27Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102652
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků se službami e-shopu, zaměřeného na prodej plaveckého zboží. Cílem práce bylo zjistit celkovou spokojenost stávajících zákazníků e-shopu SWIMMING.cz. Dílčími cíli bylo zjistit, jak zákazníci hodnotí služby a nabízený produkt, dále také vizuální obsah a přehlednost webových stránek. Hlavním zdrojem informací byla primární data, která byla sesbírána prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumu byly stanoveny návrhy a doporučení, které by majitel e-shopu mohl využít k případné nápravě.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis focuses on measuring customer satisfaction with e-shop´s services for swimmers. The aim is to determine total satisfaction of existing customers e-shop SWIMMING.cz. Partial goals is to determine how customers value the services offered, products, as well as appearance content and clarity of the website adress. The main source of information was the primary data that was collected through a questionnaire survey. Based on the results of the research were provided suggestions and recommendations that could be used by e-shop owner to any axle.en
dc.format.extent3755591 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSpokojenost, Spokojenost zákazníků, spokojenost se službami, spokojenost s e-shopem, služby e-shopu pro plavce, plavecký e-shopcs
dc.subjectSatisfaction, customer satisfaction, satisfaction with services, satisfaction with e-shop, services e-shop for swimmers, swimmer e-shopen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků se službami e-shopucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with E-shop Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěchcs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRU0008_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record