Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠuláková, Ivanacs
dc.contributor.authorŠromová, Hanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:33:31Z
dc.date.available2014-08-05T09:33:31Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102657
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem a blíže se zaměřuje na jeden z jeho nástrojů osobní prodej. V teoretické části je charakterizován komunikační mix a jsou popsány jeho jednotlivé prvky. V praktické části je rozebrán osobní prodej společnosti Beautiful face (fiktivní jméno). Především způsob oceňování distributorů a marketingový plán. Součástí této práce je i srovnání s hlavními konkurenty. Na závěr je podáno zhodnocení a doporučení společnosti Beautiful face. Práce je zakončena žurnalistickou částí, která dále rozvíjí problematiku osobního prodeje.cs
dc.description.abstractThis thesis is about a communication mix and in more detail about one of it´s tools personal selling. In theoretic part is characterized the communication mix and it´s various elements. In practical part is analysed the personal selling in the company Beautiful face (fictitious name). Primarly the financial evaluation of distributors and marketing plan. Part of this thesis i also the comparison with competitors. At the end there are assessment and the recommendations for the company Beautiful face. The work ends with journalistic part, which further develops the issues of personal selling.en
dc.format.extent910561 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomunikační mix, osobní prodej, přímý prodej, multi level marketing, pyramida, reklama, distributorcs
dc.subjectCommunication mix, personal selling, direct selling, multi level marketing, pyramid, advertising, distributoren
dc.titleKomunikační mix a jeho osobní forma v praxics
dc.title.alternativeCommunication Mix and its Personal Form in Practiceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNováková, Lenkacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSRO0015_EKF_B6202_7202R020_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam