Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHoďáková, Martinacs
dc.contributor.authorKaniová, Barboracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:33:32Z
dc.date.available2014-08-05T09:33:32Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102659
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu konkurence jazykové školy na internetu. Hlavním cílem této bakalářské práce je porovnání internetových stránek jazykové školy Hello s konkurencí a zjištění silných a slabých stránek. Při analýze konkurence je použita metoda pozorování internetových stránek jednotlivých jazykových škol. Na základě analýzy jsou stanoveny návrhy a doporučení pro zdokonalení stávajících internetových stránek jazykové školy Hello.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the competitive analysis of the Language School Competitors on the Internet. The main aim of this bachelor thesis is to compare the language school Hello website with its competition and identify the strengths and weaknesses. When analyzing the competition an observation method of various language schools websites is used. Based on the analysis there are specified proposals and recommendations for the improvement of the existing language school Hello website.en
dc.format.extent2219881 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza internetových stránekcs
dc.subjectjazyková škola Hellocs
dc.subjectanalýza konkurence jazykové školycs
dc.subjectmetoda pozorovánícs
dc.subjectmarketingový mix služebcs
dc.subjectWebsite analysisen
dc.subjectlanguage school Helloen
dc.subjectanalysis of the Language School Competitorsen
dc.subjectobservation methoden
dc.subjectmarketing mix of servicesen
dc.titleAnalýza konkurence jazykové školy na internetucs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Language School on the Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKrbová, Petracs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAN0077_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam