Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorSedláček, Dancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:33:37Z
dc.date.available2014-08-05T09:33:37Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102663
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce byla zaměřena na analýzu konkurence obchodní firmy na trhu s nábytkem. Cílem práce byla analýza konkurence na trhu s nábytkem společnosti Nejči nábytek s.r.o. a jejich největších konkurentů v Opavě. Analýza konkurence byla rozdělena na dotazování a pozorování. Dotazování se zabývalo spokojeností respondentů se společností Nejči nábytek s ohledem na konkurenci, pozorování probíhalo v konkurenčních prodejnách a hodnotila se předem stanovená kritéria. Hlavním zjištěním této práce bylo, že společnost Nejči nábytek nemá velkou konkurenci oproti konkurenčním prodejnám se širokým sortimentem nábytku, ale hůře je tom v porovnání s kuchyňskými studii.cs
dc.description.abstractThis bachelor's thesis was focused on the competitive analysis of company on the furniture market. The aim of this thesis was to analyze competition on the furniture market of a company Nejči nábytek Ltd. and their largest competitors in Opava. Analysis of competition was divided into questioning and observation. Questioning dealt with respondents' satisfaction with Nejči nábytek with regard to competition, the observation was carried out in competing stores and evaluate the predefined criteria. The main finding of this study was that the company Nejči nábytek does not have much competition over competing stores with a wide assortment of furniture, but worse off in comparison with kitchen studios.en
dc.format.extent6130919 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza konkurence, dotazník, dotazníkové šeření, konkurenceschopnost, marketing, nábytek, Nejči nábytek, Opava, pozorovánícs
dc.subjectanalysis of competition, questionnaire, competitiveness, marketing, furniture, Nejči, Opava, observationen
dc.titleAnalýza konkurence obchodní firmy na trhu s nábytkemcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of Company on the Furniture Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCváček, Milošcs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSED0092_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record