Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorMožnarová, Veronikacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:34:03Z
dc.date.available2014-08-05T09:34:03Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102690
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza známosti značky na trhu paštik. Předmětem analýzy je firma Náhlík a Náhlík, jejíž majitelé chtějí zřídit podnikovou prodejnu ve městě Bzenec. Cílem bylo zjistit známost značky Náhlík a Náhlík v okolí města Bzenec. Průzkum byl prováděn osobním dotazováním ve městech Veselí nad Moravou, Strážnice, Kyjov a Bzenec. Počet respondentů v jednotlivých městech byl určen prostřednictvím kvótního výběru dle počtu obyvatel a pohlaví.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with analysis of brand awareness on the pate market. The subject of analysis is company Náhlík & Náhlík whose owners want to establish store in Bzenec city. The main goal was to find out how well is brand Náhlík & Náhlík recognized in Bzenec city and its surroundings. The survey was performed by personal questioning in cities of Veselí nad Moravou, Strážnice, Kyjov and Bzenec. The number of respondents in each city was determined by quota selection according to number of inhabitants and gender.en
dc.format.extent2275617 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznámost značkycs
dc.subjectosobní dotazovánícs
dc.subjectpaštikacs
dc.subjectkvótní výběrcs
dc.subjectbrand awarenessen
dc.subjectpersonal questioningen
dc.subjectpateen
dc.subjectquota selectionen
dc.titleAnalýza známosti značky na trhu paštikcs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Recognition on the Pate Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOZ0011_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam