Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Janacs
dc.contributor.authorSalamon, Tomášcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:34:18Z
dc.date.available2014-08-05T09:34:18Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102707
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou marketingu hokejových klubů. Cílem je zjistit, jak mohou kluby postupovat při získávání financí potřebných pro chod klubu, jak komunikovat s fanoušky a sponzory a jak lze k těmto účelům používat internet. Práce je rozdělena do tří hlavních bloků. Teoretický blok je věnován souhrnu většiny doposud zjištěných marketingových praktik využívaných v této oblasti a obsahuje i konkrétní příklady. Praktická část pojednává o možnostech využití internetu v propagaci hokejových klubů. Dále zkoumá vliv internetové propagace na množství prodaných reklamních předmětů, které kluby nabízejí. Součástí je i žurnalistická část, která obsahuje čtyři žurnalistické žánry psané formou zveřejnitelnou na webu s hokejovou tématikou a která se rovněž snaží přispět k řešení této problematiky. Je zaměřena převážně na menší kluby, jenž nejsou v centru mediálního zájmu a o to je jejich role při získávání financí těžší.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the marketing of ice-hockey clubs. The aim is to determine how clubs can proceed to obtain the finances needed for the operating costs of the club. How clubs should communicate with their fans and sponsors and how to use the internet for these purposes. The thesis are divided into three main parts. Theoretical part contains summary of most previously identified marketing practices used in this bussines and includes specific examples. The practical part deals with the possibilities of using the Internet to promote ice-hockey clubs. It also explores the impact of online advertising on the amount of sold promotional items that clubs offer. It also includes a journalistic part, which contains four journalistic genres, written in form publishable on arbitrary website focused to ice-hockey. This part is also about ice-hockey marketing. It is primarily about clubs from lower leagues, which are not in the center of media attention and it is more difficult for them to find sponsors or fans.en
dc.format.extent1876938 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjecthokejcs
dc.subjecthokejovýcs
dc.subjectklubcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectsportovnícs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjecton-linecs
dc.subjectsociálnícs
dc.subjectsíťcs
dc.subjectsponzorstvícs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectice-hockeyen
dc.subjectcluben
dc.subjectsporten
dc.subjectadvertisementen
dc.subjectinterneten
dc.subjectsocialen
dc.subjectnetworken
dc.subjectsponsoringen
dc.titleMarketing hokejových klubů se zaměřením na internetcs
dc.title.alternativeMarketing of Ice-hockey Clubs focused on Interneten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNováková, Lenkacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department121 - Katedra ekonomické žurnalistikycs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAL0047_EKF_B6202_7202R020_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam