Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorValečková, Janacs
dc.contributor.authorHegedűsová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:34:22Z
dc.date.available2014-08-05T09:34:22Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102711
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza chování studentů na trhu bankovních služeb. Práce popisuje nákupní chování studentů a jejich kupní rozhodovací proces. První část této práce je zaměřena na problematiku spotřebitelského chování. V následující kapitole je popsána charakteristika bankovního trhu. K naplnění cíle práce je použito elektronické dotazování na sociální síti Facebook. Na základě zjištěných skutečností jsou výsledky zpracovány v analýze výzkumu, kde jsou popsány rozdíly v chování mezi studenty na středních školách a vysokých škol. Závěrem jsou sestaveny návrhy a doporučení pro banku.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is an analysis of student behaviour at bank servis market. This work describes the buying behaviour of students and their purchase decision-making process. The first part is focused on consumer behaviour. The following section describes the characteristics of the banking market. To meet the objectives of the work there is an electronic questioning on the social network Facebook. On the basis of the observed facts the results are processed in the analysis of research, which describes the differences in behaviour among students in secondary schools and universities. Finally, suggestions and recommendations are drawn for the bank.en
dc.format.extent3137172 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbankacs
dc.subjectbankovní produktycs
dc.subjectchování studentůcs
dc.subjectstudentské účtycs
dc.subjectstudentcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectbanken
dc.subjectbank productsen
dc.subjectstudents behaviouren
dc.subjectstudent accountsen
dc.subjectstudenten
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.titleAnalýza chování studentů na trhu bankovních služebcs
dc.title.alternativeAnalysis of Student Behaviour on the Bank Services Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHEG0007_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam