Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorCoufal, Ondřejcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:34:26Z
dc.date.available2014-08-05T09:34:26Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102715
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce Návrh marketingového mixu sportovní organizace je analýza současného stavu marketingového mixu vybrané sportovní organizace a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část je zaměřená na marketingový mix a popisuje jeho jednotlivé nástroje a charakteristiku sportovní organizace. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu sportovní organizace. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu nového marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThe aim of bachelor theses is Designing marketing mix for sports organization and build up recommendations for revealing new marketing mix and the characteristic of the sports organization. The theoretical part is focused to marketing mix and describes their parts. The practical part is focused on the evaluation of the marketing mix in the sports organization. In conclusion are proposed the recommendations for the creation of a new marketing mix.en
dc.format.extent2500865 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávrh marketingového mixucs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectsportovní organizacecs
dc.subjectSokolcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectDesigning of marketing mixen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsports organizationen
dc.subjectSokolen
dc.subjectmarketing serviceen
dc.titleNávrh marketingového mixu sportovní organizacecs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Mix for Sports Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisCOU0017_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam