Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozel, Romancs
dc.contributor.authorMynaří, Sandracs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:00Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102746
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce byla analýza marketingového mixu klubu FC Baník Ostrava, která měla vést ke zlepšení jednotlivých prvků a tedy ke zvýšení spokojenosti a tím i návštěvnosti zákazníků, jimiž jsou fanoušci, návštěvníci či nadšenci fotbalového klubu. Práce byla rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část byla zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se zkoumané problematiky, tedy marketingu služeb, sportovního produktu apod. Praktická část byla věnována charakteristice samotného klubu a zkoumání současné spokojenosti fanoušků FC Baník Ostrava. Pro analýzu bylo využito dotazníkového šetření. Na základě dotazníkového šetření byla analyzována data, která se týkala tří prvků marketingového mixu, produktu, materiálního prostředí a cen. Na základě analyzovaných dat byly zajištěny návrhy a doporučení, které by mohly klubu pomoci při zvyšování návštěvnosti a spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of bachelor’s work was to analyze marketing mix of club FC Baník Ostrava, which should help for improving of individual elements of marketing mix and increase satisfaction and visit of costumers, fans, visitors or football fans of club. The whole work was divided into a two parts, theoretical and practical part. Theoretical part was focused on explanation of terms related to the issues examined, like a marketing of services, sports product etc. The practical part was divided of characteristic of football club and examined of actual satisfaction of fans FC Baník Ostrava. For analyze was used questionnaire survey. Based on questionnaire survey was analyzed data, which were about three elements of marketing mix, product, physical evidence and prices. Based on the analyzed data were suggested appropriate recommendation, which could help club to increase visiting and satisfaction of costumers.en
dc.format.extent1911502 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectsportovní produktcs
dc.subjectfotbalový klubcs
dc.subjectanalýza marketingového mixucs
dc.subjectfotbalcs
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectsports producten
dc.subjectfootball cluben
dc.subjectMarketing Mix Analysisen
dc.subjectfootballen
dc.titleAnalýza marketingového mixu fotbalového klubucs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBaránek, Petrcs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMYN0008_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam