Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorMilota, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:02Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:02Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102748
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce byla analýza letáků maloobchodních řetězců. Cílem práce byla analýza letáků vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Výzkum byl realizován formou sběru a sekundárních dat a pozorování. V práci je obsažen ucelený přehled informací o produktech prezentovaných v letácích a práce tak poskytuje objektivní srovnání vybraných maloobchodních řetězců. Bylo zjištěno, že vybrané řetězce se vzájemně ve vybraných parametrech odlišují.cs
dc.description.abstractThe topic of this bachelor thesis was an analysis of leaflets in the retail chains. The objective of the thesis was an analysis of leaflets in selected retail chains operating in the Czech republic. The research was carried out in the form of secondary data collection, and observation. There is a comprehensive overview of information about the products presented in leaflets included in the thesis, providing an objective comparison of the selected retail chains. It was discovered that the selected retail chains vary in the chosen parameters.en
dc.format.extent3487174 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectobchodní řetězeccs
dc.subjectletákcs
dc.subjectobchodcs
dc.subjectretailen
dc.subjectanalysisen
dc.subjectretail chainen
dc.subjectleafleten
dc.subjectshopen
dc.titleAnalýza letáků maloobchodních řetězcůcs
dc.title.alternativeAnalysis of Leaflets in the Retail Chainsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMIL0028_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam