Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorMoravcová, Luciecs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:25Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:25Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102767
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je analýza image Ostravy. Práce se zabývá analýzou současné image města z pohledu obyvatel města, návštěvníků, kteří sem dojíždí za zaměstnáním nebo do školy, ale také ostatních obyvatel České republiky, kteří ji doposud nikdy nenavštívili. Práce porovnává představy a vnímání města Ostravy z pohledu zmíněných cílových skupin, shrnuje a vyhodnocuje odlišnosti. Jednotlivé názory byly shromažďovány pomocí dotazníkového šetření. Z marketingového výzkumu vyplynulo, že Ostrava se lidem jeví jako město se znečištěným ovzduším, špinavé, nebezpečné, s vysokou nezaměstnaností. Obyvatelé města hodnotí jeho charakteristiky lépe, než jeho návštěvníci nebo ostatní obyvatelé České republiky, kteří Ostravu ještě nikdy nenavštívili.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is Image analysis of Ostrava City. This work deals with the present image analysis of the city from the perspective of inhabitants of the city, visitors commuting to work or school, as well as from the perspective of inhabitants of the Czech Republic who have never been to the city. The work compares the ideas and perceptions of Ostrava city from the perspective of afore mentioned target groups and summarizes and evaluates the differences. Individual opinions were collected through the questionnaire survey. The marketing research suggests that Ostrava seems to be the city with polluted air, dirty, dangerous and with high unemployment. Inhabitants of the city perspective its characteristics more favorably than visitors or other inhabitants of the Czech Republic, who have never been to the city.en
dc.format.extent2123373 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectimagecs
dc.subjectmarketing městcs
dc.subjectmarketingové prostředí městacs
dc.subjectmarketingový mix městacs
dc.subjectcity marketingen
dc.subjectimageen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectmarketing environment of the cityen
dc.subjectmarketing mix of the cityen
dc.titleAnalýza image města Ostravycs
dc.title.alternativeImage Analysis of Ostrava Cityen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMOR0061_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam