Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorHavlíčková, Lenkacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:44Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102781
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem „Komparace marketingu a managementu volejbalových klubů“ je zaměřena na srovnání dvou volejbalových klubů VK Ostrava a VK Jihostroj České Budějovice, které hrají nejvyšší soutěž – extraligu. V teoretické části práce jsme vymezili základní pojmy, které souvisejí s praktickou částí práce a jsou podrobně popsány pomocí odborné literatury. V praktické části jsme se věnovali konkrétním klubům, jejich historií, managementem, sportovní činností a marketingovou komunikací. Zpracovali jsme SWOT analýzu obou klubů. Vedli jsme rozhovory s manažery klubu a sestavili jsme dotazníky pro hráče klubu. Na základě výzkumu jsme zjistili, že volejbalový klub Ostrava by se měl zaměřit na změnu svého vedení. Volejbalový klub Jihostroj České Budějovice by se měl zaměřit na získávání nových sponzorů. Doporučení jsme předali manažerům obou klubů.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis called „Marketing and Management Comparison of Volleyball Clubs“ is focused on the comparison of two volleyball clubs VC Ostrava and VC Jihostroj České Budějovice, which play the highest competition – extraliga. In the theoretical part we define basic concepts relating to the practical part and they are described detaily using specialized literature. In the practical part we dealt concrete clubs, their history, management, sports activities and marketing communication. We made the SWOT analysis of both clubs. We made interview with managers of clubs and compiled the questionnaire for players of the clubs. On the base of research we found out that the volleyball club Ostrava should focus on a change of own management. Volleyball club Jihostroj České Budějovice should focus on gaining new sponsors. We conveyed the recommendation managers of both clubs.en
dc.format.extent2941459 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvolejbal, marketing, management, komparacecs
dc.subjectvolleyball, marketing, management, comparisonen
dc.titleKomparace marketingu a managementu volejbalových klubůcs
dc.title.alternativeMarketing and Management Comparison of Volleyball Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petracs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAV0085_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam