Show simple item record

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorPovýšilová, Luciecs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:45Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:45Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102783
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je navrhnutí efektivního marketingového mixu svatební agentury. Jako výzkumná metoda bylo zvoleno - osobní dotazování. Pomocí dotazníkového šetření byly zjišťovány preference potenciálních klientů nové svatební agentury. Návrhy a doporučení se týkaly vytvoření vhodného marketingového mixu, který umožní nové svatební agentuře sestavit nabídku služeb dle požadavků klientů.cs
dc.description.abstractThe goal of the bachaleor thesis is to propose efficient wedding agency marketing mix. The evaluation was done by personal questionaries recording potential customer's preferences. The thesis suggests suitable marketing mix which can be used to setup a service portfolio based on client's demand.en
dc.format.extent1262272 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNávrh marketingového mixu svatební agenturycs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectvlastnosti služebcs
dc.subjectcharakteristika trhu svatebních agenturcs
dc.subjectanalýza trhu svatebních agentur.cs
dc.subjectDesigning Marketing Mix for a Wedding Agencyen
dc.subjectMarketing servicesen
dc.subjectcharacteristics of servicesen
dc.subjectMarket Characteristics Wedding Agencyen
dc.subjectMarket Analysis Wedding Agency.en
dc.titleNávrh marketingového mixu svatební agenturycs
dc.title.alternativeDesigning Marketing Mix for a Wedding Agencyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Milušecs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOV0014_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record