Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorŠrámková, Karolínacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:50Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:50Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102789
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce byla analýza internetové marketingové komunikace cestovních kanceláří. Cílem bylo definovat silné a slabé stránky internetové marketingové komunikace cestovní kanceláře Čedok a jejích třech konkurentů (Exim tours, Ancora a Mirtour). Pro tento výzkum byly zvoleny dvě metody sběru dat a to pozorování a dotazování. Využívalo se pozorovacího scénáře a online dotazníku. Hlavním závěrem tohoto výzkumu bylo zjištění, že je marketingová komunikace CK Čedok na velmi dobré úrovni. Avšak v celkovém hodnocení skončila na pomyslném druhém místě za CK Exim tours. Jelikož bylo pozorování rozděleno na webovou stránku, profily na sociálních sítích a YouTube, byly i navrhovaná doporučení takto rozdělena.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis was an internet marketing communication analysis of selected travel agencies. The aim was to define strengths and weaknesses of the internet marketing communication of Čedok travel agency and its three competitors (Exim tours, Ancora and Mirtour). Two methods of data collection were chosen for this research, observation and questioning. These methods included an observation scenario and online questionnaire. The main conclusion of this research was a discovery that marketing communication of Čedok travel agency is on a very good level. However, in the overall assessment Čedok finished in the second place behind Eximtours. The proposed recommendations were divided into three categories, according to the division used in the observation method, and were consisted of companies' websites, social networks profiles and YouTube accounts.en
dc.format.extent6149564 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetová komunikacecs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjecttrh cestovních kancelářícs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectYouTubecs
dc.subjectInternet communicationen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjecttravel agencies marketen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjectYouTubeen
dc.titleAnalýza internetové marketingové komunikace cestovních kancelářícs
dc.title.alternativeAnalysing Internet Marketing Communication of the Travel Agenciesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSRA0023_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam