Show simple item record

dc.contributor.advisorPawlasová, Pavlínacs
dc.contributor.authorHillová, Ivetacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:35:51Z
dc.date.available2014-08-05T09:35:51Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102790
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou chování uživatelů sociální sítě Facebook, zejména oblastí značkového oblečení. Cílem práce je určit postoj uživatelů k sociální síti Facebook a míru užití této sítě. K naplnění cíle byla použita metoda elektronického dotazování. Pomocí metody pozorování bylo snahou určit aktivitu uživatelů na základě toho, co je publikováno a v jakou denní dobu. Z výsledků vyplynulo, že typický uživatel soc. sítě Facebook je nejspíše člověk ve věku 21 až 30 let, který využívá soc. síť k udržování kontaktu s lidmi a na Facebooku tráví více než 6 hodin týdně. Z hlediska obsahu by příspěvky publikované na této síti měly obsahovat: obrázek, video či celebritu.cs
dc.description.abstractThis thesis analyzes behaviour of users of social network Facebook, especially in the area of designer clothes. The aim is to identify users' attitude to social network Facebook and rates of use of the network. To meet the objectives I decided to use the method of electronic questioning. Using the method of observation I tried to determine user activity on the basis of what is being published and what time of the day. From research of social network FB we found out that the typical user of this network is man probably in age between 20 to 30. They use social network to be in touch with other people and they spend on FB more than 6 hours at week. In term of content the posts published at this network should contain: pic, video or celebrity (generally known celebrity).en
dc.format.extent3624767 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectFacebookcs
dc.subjectchování uživatelůcs
dc.subjectchování v oblasti oblékánícs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectbehaviour in clothingen
dc.subjectFacebooken
dc.subjectsocial networken
dc.subjectuser behaviouren
dc.titleAnalýza chování uživatelů na sociální síti v oblasti oblékánícs
dc.title.alternativeAnalysis of User Behaviour on the Social Network with the Clothesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěchcs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHIL0019_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record