Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Janacs
dc.contributor.authorDivišová, Zuzanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:36:00Z
dc.date.available2014-08-05T09:36:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102798
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá analýzou image města Ostravy z pohledu zahraničních návštěvníků. Teoretickou část tvoří definice pojmu image, druhy image, tvorba image a marketing města. V praktické části je popsána metodika práce, analýza výsledků výzkum a následné návrhy a doporučení. Pro získání primárních dat je využito písemného dotazování. Cílem mé bakalářské práce je provést analýzu image města Ostravy z pohledu zahraničních návštěvníků. Mým cílem je tedy zjistit, jak zahraniční návštěvníci pohlížejí na město Ostravu a jak ji vnímají.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on analysis the image of Ostrava for foreign visitors. The theoretical part consists of defining of image, image types, image creation and marketing of the city. The practical part describes the methodology of work, analysis of the results of research and subsequent proposals and recommendations. The primary information was obtained by a written questioning. The aim of my thesis is to analyze the image of Ostrava for foreign visitors. My purpose is to find out how foreigners view the Ostrava and how they perceive it.en
dc.format.extent4036933 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectimage městacs
dc.subjectOstravacs
dc.subjectmarketing městacs
dc.subjectimageen
dc.subjectimage of the cityen
dc.subjectOstravaen
dc.subjectcity marketingen
dc.titleAnalýza image Ostravy z pohledu zahraničních návštěvníkůcs
dc.title.alternativeThe Analysis of Ostrava Image Based on Foreign Visitors Assessmenten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisDIV0017_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam