Show simple item record

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorKaděrková, Zuzanacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:36:15Z
dc.date.available2014-08-05T09:36:15Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102814
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analýza současného stavu a vnímání marketingové komunikace sportovní organizace - plaveckého klubu Sportsteam.cz. První část, tedy charakteristika a teorie, je vypracována pomocí sekundárních dat (online zdrojů a odborné literatury). Druhá část vychází z marketingového výzkumu, který byl proveden dotazníkovým šetřením, založeným na osobním dotazování. Výsledky tohoto výzkumu byly použity k návrhům a doporučením, které jsou zaměřeny na zlepšení stávající situace marketingové komunikace klubu a ke zviditelnění Sportsteam.cz na trhu plaveckých klubů v Ostravě.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyze the current situation and perceptions of marketing communication of sports organizations - the swimming club Sportsteam.cz. First part, the characteritic and the theory, are developed using secundary dates (online resources and reference books). Second part is based on marketing research, which was conducted by questionnaire survey, based on personal interview. The results of this research were used for sugestions and recommendations, which are aimed at improving the current situation of marketing communications team and Sportsteam.cz visibility on the market of swimming clubs in Ostrava.en
dc.format.extent4985959 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectSportovní organizacics
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectPlavecký klubcs
dc.subjectKomunikační mixcs
dc.subjectMarketing Communicationen
dc.subjectSports Organizationen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectSwimming Cluben
dc.subjectCommunication mixen
dc.titleAnalýza marketingové komunikace sportovní organizacecs
dc.title.alternativeMarketing Communication Analysis of Sport Organizationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAD0048_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record