Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítková, Sandracs
dc.contributor.authorPříhodová, Martinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:36:21Z
dc.date.available2014-08-05T09:36:21Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102821
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou nákupního prostředí v drogeriích dm. Jako výzkumná metoda byl použit mystery shopping. Výzkum byl prováděn v Ostravě. Jednalo se celkem o 6 prodejen. Na závěr byly prodejny porovnány mezi sebou.cs
dc.description.abstractBachelor thesis analyzes the shopping environment in dm drugstores. As a research method was used mystery shopping. The research was conducted in Ostrava. The total number of six stores. At the conclusion of the sales compared with each other.en
dc.format.extent3367317 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectdrogistické prodejnycs
dc.subjectnákupní prostředícs
dc.subjectMystery Shoppingen
dc.subjectRetailen
dc.subjectDrugstoresen
dc.subjectShopping Environmenten
dc.titleAnalýza nákupního prostředí v prodejnách s drogistickým zbožímcs
dc.title.alternativeShopping Environment Analysis in Drugstoresen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPRI0058_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam