Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petrcs
dc.contributor.authorSládečková, Adélacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:36:40Z
dc.date.available2014-08-05T09:36:40Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102843
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této práce byla analýza image značky na trhu topenářské techniky. Cílem této práce bylo změřit image vybrané společnosti, kterou byla společnost VIADRUS. K shromažďování dat byla použita metoda dotazování, které probíhalo na veletrhu Infotherma 2014 a respondenti byli oslovováni osobně. Z analýzy dat vyplynulo, že image společnosti VIADRUS je na dobré úrovni, ale nejslabší místo je pro zákazníky cena výrobků, která je spíše vysoká. Na základě výsledků z analýzy byly závěrem navrženy možnosti a doporučení, který by mohly image společnosti vylepšit. Společnost by se měla především zaměřit na marketingovou komunikaci se zákazníky.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis was a brand image analysis on the heating technology market. The main aim of this thesis was to measure the image of VIADRUS company. Questioning method was used for data collection which took place at the Infotherma 2014 fair where the respondents were approached personally. The data analysis revealed that the image of VIADRUS company is good, although its weakest point are relatively high prices of sold products. Recommendations which could improve the company’s image were proposed based on the analysis results. The main conclusion is that the company should focus on marketing communication towards its customers.en
dc.format.extent2558986 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjecttopenářská technikacs
dc.subjectpublic relationscs
dc.subjectfiremní identitacs
dc.subjectfiremní designcs
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectbranden
dc.subjectheating technologyen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectcorporate identityen
dc.subjectcorporate designen
dc.titleAnalýza image značky na trhu topenářské technikycs
dc.title.alternativeBrand Image Analysis in the Heating Technology Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romancs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSLA0086_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record