Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPanec, Alancs
dc.contributor.authorKrčmářová, Jaroslavacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:36:49Z
dc.date.available2014-08-05T09:36:49Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102855
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce, která má název „Marketingová strategie ženských fotbalových klubů“ je zaměřena na komparaci marketingových strategií klubů Kotouč Štramberk a TJ Valašské Meziříčí. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy marketing, sportovní marketing, proces strategického plánování a dotazníkové šetření. V praktické části je pomocí metod práce s dokumenty, dotazníkového šetření a marketingového mixu řešena problematika marketingových strategií ženských fotbalových klubů. Výsledkem je nedostatečná propracovanost marketingu u obou vybraných klubů. Z toho vyplývají doporučení, jako je určit práva a povinnosti jednotlivcům, stanovit cíle organizace, zdokonalit všechny složky marketingového mixu – především pak propagaci.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis called "Marketing Strategy of Women´s Football Clubs" is focused on comparison of marketing strategies of Kotouč Štramberk and TJ Valašské Meziříčí. Theoretical part is explaining terms as marketing, sport marketing, process of strategical planning and questionnaires. Practical part deals with problems of marketing strategies of woman's footbal clubs using the questionnaires and marketing mix. The conclusion is lack of sophistication in both club's marketing campaigns. From this conclusion the suggestions as to define rights and responsibilities to individuals, to define goals of organization,to improve all parts of marketing mix - especially of promotion - are taken.en
dc.format.extent3308039 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectženský fotbalcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingové strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectwomen's footballen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquestionnaire investigationen
dc.titleMarketingová strategie ženských fotbalových klubůcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy of Women´s Football Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJakubšová, Zlatavacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRC0020_EKF_B6208_6208R101_01_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam