Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorČernek, Martincs
dc.contributor.authorPachač, Petrcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:37:06Z
dc.date.available2014-08-05T09:37:06Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102876
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou konceptu lovemarks ve sportovním průmyslu. Práce je rozdělena na dvě základní části, na část teoretickou a praktickou. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy nutné k pochopení dané problematiky. V praktické části byla pomocí metody dotazníkového šetření provedena analýza konceptu lovemarks. V závěrečné části jsou shrnuty výsledky šetření a doporučení.cs
dc.description.abstractBachelor thesis deals with the analysis of the lovemarks concept in sport industry. The thesis is structured into two fundamental sections, theoretical and practical. In the theoretical section are defined terms, which are necessary to understand given issue. In the practical section was used the questionnaire method to analyse lovemarks concept. In the final part are summarized results of research and recommendations.en
dc.format.extent1611770 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectLovemarkscs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketingový mixcs
dc.subjectSportovní průmyslcs
dc.subjectSportcs
dc.subjectLovemarksen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectSport Industryen
dc.subjectSporten
dc.titleAnalýza konceptu lovemarks ve sportovním průmyslucs
dc.title.alternativeAnalysis of the Lovemarks Concept in Sport Industryen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠvec Markovičová, Noracs
dc.date.accepted2014-06-06cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAC0027_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam