Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKrbová, Petracs
dc.contributor.authorPavelek, Tomášcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:37:07Z
dc.date.available2014-08-05T09:37:07Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102877
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce bylo definovat faktory ovlivňující nákupní chování studentů a určit jejich požadavky při nákupu online. Dílčím cílem bylo porovnat nákupní chování studentů vysokých a středních škol a stanovit, nakolik se jejich nákupní chování liší. Primárních data byla získána metodami osobního a písemného dotazování. Výstup výzkumu tvoří ucelená analýza nákupního chování studentů.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to define the factors influencing the purchasing behavior of students and to identify their requirements when purchasing online. The partial aim was to compare the purchasing behavior of university and high school students and determine how their purchasing behavior differs. Primary data was obtained by the written and personal interviews. The research output consists of a compact analysis of purchasing behavior of students.en
dc.format.extent4927943 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnákupnícs
dc.subjectchovánícs
dc.subjectstudentics
dc.subjectonlinecs
dc.subjectmaloobchod, analýzacs
dc.subjectpurchasingen
dc.subjectbehavioren
dc.subjectstudentsen
dc.subjectonlineen
dc.subjectretail, analysisen
dc.titleAnalýza nákupního chování studentů v online prostředícs
dc.title.alternativePurchasing Behaviour Analysis of Students Based on Online Shoppingen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHoďáková, Martinacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPAV0134_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam