Show simple item record

dc.contributor.advisorŠkrlová, Helenacs
dc.contributor.authorPoláček, Michalcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:37:20Z
dc.date.available2014-08-05T09:37:20Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102893
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na cenovou politiku ve společnosti MP Krásno, a.s. Předmětem teoretické části práce je popsat teorii cenové politiky a nastínit problematiku tvorby cen. V praktické části práce je představena společnost MP Krásno zabývající se výrobou a prodejem masných výrobků. Dále je u všech výrobků vyrobených ve sledovaném období vyhodnoceno jejich průměrné prodané množství, průměrná nákupní cena, prodejní cena, variabilní náklady a průměrný krycí příspěvek. Následně je uvedeno patnáct nejprodávanějších masných výrobků a u vybraných výrobků je na základě interní dokumentace firmy hledána a posuzována závislost mezi prodaným množstvím a prodejní cenou, a také závislost mezi prodaným množstvím a krycím příspěvkem.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is engaged in pricing policy of the company MP Krásno, a.s. Aim of the theoretical part is to describe the pricing policy and outline an issue of pricing. MP Krásno is introduced in the practical part. It is company which is concentrating on production and sale of meat products. With all products produced in certain period of time there is also an evaluation of its average quantity sold, the average purchase price, sales price, variable cost and average contribution margin. Also you can find fifteen most sold meat products. With several selected products there is, based on internal documentation, sought and evaluated dependency between quantity sold and selling price and also dependency between quantity sold and contribution margin.en
dc.format.extent2636837 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcenová politikacs
dc.subjectnákupní cenacs
dc.subjectprodejní cenacs
dc.subjectvariabilní nákladycs
dc.subjectkrycí příspěvekcs
dc.subjectprodané množstvícs
dc.subjectmasné výrobkycs
dc.subjectpricing policyen
dc.subjectpurchase priceen
dc.subjectsales priceen
dc.subjectvariable costsen
dc.subjectcontribution marginen
dc.subjectquantity solden
dc.subjectmeat productsen
dc.titleVliv ceny na prodej v konkrétní firměcs
dc.title.alternativeInfluence of Prices on Sale in a Specific Firmen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePtáček, Petrcs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisPOL0051_EKF_B6208_6208R020_01_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record