Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorBaron, Pavelcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:37:50Z
dc.date.available2014-08-05T09:37:50Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102926
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce s názvem „Marketing sportovní firmy“ se zabývá marketingem sportovní firmy. Cílem práce je zjistit, který marketingový nástroj či prvek, je nejdůležitější pro zvětšení věhlasu firmy a pro zvýšení prodeje firmy. Jako příklad zde uvádíme společnost Stigma s.r.o., která vlastní značku Horsefeathers. V teoretické části této bakalářské práce jsou vymezeny klíčové pojmy, které jsou podrobně popsány pomocí odborné literatury. V praktické části se zabýváme výzkumem. V něm jsme použili tyto výzkumné metody: dotazníkové šetření, rozhovor se zaměstnancem firmy, SWOT analýzu, PEST analýzu atd. Z výzkumu vyplynulo, že pro dosažení věhlasu firmy a zvýšení prodeje firmy je důležité věnovat pozornost všem prvkům marketingového mixu, avšak největší pozornost by měla být přikládána produktu a kvůli dnešní době plné konkurence i propagaci výrobku. V rámci komunikace se zákazníkem je jeden z nejdůležitějších faktorů internet a internetová reklama, hlavně prostřednictvím sociálních sítí. Ke konci práce uvádíme doporučení, které by firmě mohlo z hlediska marketingu pomoci.cs
dc.description.abstractThis bachelor´s thesis called „Marketing of Sports Firm“ deals with marketing of sports company. The object of this bachelor´s thesis is to find out, what marketing tool or element is the most important for renown improve of company and for sale improve. Like an example we introduce the Stigma s.r.o. company, which owns the brand called Horsefeathers. There are defined key words, which are detaily described with the help of specialized literature in the theoretical part. In practical part we deals with research. We used these research metods in our research: questionnaire research, an interview with employee of company, SWOT analysis, PEST analysis etc. We found out, that for renown achievement and for sales improve is important to pay attention to all elements of marketing mix, but the highest attention would be focused to a product and to product´s propagation because of this age full of competiotion. Within the communication with customer is one of the most important factors internet and internet commercial, mainly through social networks. To the end of bachelor´s thesis we introduce some recommands, which can help the marketing side of company.en
dc.format.extent2150077 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectsportovní marketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectsporten
dc.subjectsports marketingen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcompanyen
dc.titleMarketing sportovní firmycs
dc.title.alternativeMarketing of Sports Firmen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOwczarzy, Petracs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisBAR0187_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam