Show simple item record

dc.contributor.advisorSigmund, Robertcs
dc.contributor.authorVajdíková, Eliškacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:37:59Z
dc.date.available2014-08-05T09:37:59Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102935
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza marketingového mixu prodejny společenských oděvů. Práce si klade za cíl zlepšit stávající marketingový mix prodejny, zajistit spokojenost zákazníků a získat nové zákazníky. První část práce obsahuje teorii marketingového mixu. V další části je popsána metodika výzkumu. Praktická část se skládá z analýzy prostředí, analýzy současného stavu marketingového mixu, manažerského auditu, dotazníkového šetření a pozorování. Na základě veškerých získaných dat jsou vypracovány návrhy a doporučení. Tyto návrhy zajistí lepší spokojenost zákazníků, zdokonalí stávající podobu propagace a získá nové zákazníky.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is the analysis of the marketing mix of a clothing store selling social clothes. The aim of the thesis is to improve the existing marketing mix, ensure customer satisfaction and gain new customers. The first part includes the theory of the marketing mix. The next section describes the methodology of research. The practical part consists of an analysis environment, analysis the current state of the marketing mix, management audit, questionnaire survey and observation. Proposals and recommendations are developed on the basis of all the acquired data. These proposals will ensure better customer satisfaction, improve existing shape of promotion and attract new customers.en
dc.format.extent3694544 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprodejna, společenské oděvy, analýza prostředí, marketingový mix, manažerský audit, dotazníkové šetření, pozorovánícs
dc.subjectshop, evening dress, analysis environment, marketing mix, management audit, questionnaire survey, observationen
dc.titleAnalýza marketingového mixu prodejny společenských oděvůcs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of a Social Clothing Storeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHumlová, Vlastacs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAJ0011_EKF_B6208_6208R020_01_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record