Show simple item record

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslavcs
dc.contributor.authorKracík, Matějcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:00Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102936
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zaměřil na komparaci marketingových strategií tenisových školiček dvou zkoumaných tenisových klubů. Provedl jsem SWOT analýzu a dotazníkové šetření. Cílem práce je porovnání marketingové strategie dvou zkoumaných tenisových školiček. Zkoumal jsem spokojenost respondentů s nabízenými službami, trenéry, cenami, celkovou situací a nejdůležitější faktory vedoucí respondenty na tenisové kurty apod. Zaměřil jsem se na hlavní faktory, které marketingově ovlivňují kluby a jak je vnímají jejich členové. Na konci své práce jsem shrnul výsledky výzkumu, porovnal zkoumané kluby v hlavních aspektech a navrhl inovativní řešení.cs
dc.description.abstractI focused on comparison of marketing strategies of tennis schools in two examined tennis clubs in my thesis. I did SWOT analysis and questionnaire research. My thesis´ goal is to compare marketing strategies of two examined tennis schools. I studied satisfaction of respondents with offered service, coaches, prices, complete situation and the most important factor which directed respondents to the tennis courts etc. I focused on main factors which influence marketing of these clubs and how members perceive this factors. In the end of my thesis I summarized results of my research, compared examined clubs in the main factors and suggested innovative solution.en
dc.format.extent2308703 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectkomparacecs
dc.subjectsportcs
dc.subjectteniscs
dc.subjectklubycs
dc.subjecttenisové školičkycs
dc.subjectnabízené službycs
dc.subjecttrenéřics
dc.subjectcenycs
dc.subjectcelková situacecs
dc.subjecthlavní faktorcs
dc.subjectvýzkumcs
dc.subjectinovativní řešenícs
dc.subjectmarketing strategiesen
dc.subjectcomparisonen
dc.subjectsporten
dc.subjecttennisen
dc.subjectclubsen
dc.subjecttennis schoolsen
dc.subjectoffered serviceen
dc.subjectcoachesen
dc.subjectpricesen
dc.subjectcomplete situationen
dc.subjectmain factoren
dc.subjectresearchen
dc.subjectinnovative solutionen
dc.titleKomparace marketingových strategií tenisových škol v Moravskoslezském krajics
dc.title.alternativeComparison of Marketing Strategies of Tennis Schools in the Moravian-Silesian Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOndrašík, Adamcs
dc.date.accepted2014-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKRA0123_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record