Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKaluža, Jakubcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:32Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:32Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102974
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractMarketing je v dnešní době nezbytnou součástí sportu. Nejdynamičtěji se rozvíjejícím odvětvím je bezpochyby fotbal a to zejména díky své celosvětové popularitě. Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingový mix FC Hlučín a optimalizovat prvky marketingového mixu, které by vedly k vyšší návštěvnosti mistrovských utkání. V teoretické části je zaměřeno na správné definování pojmů marketingového mixu a na charakteristiku FC Hlučín. Praktická části práce je zaměřena na analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu, k čemuž je využita metoda marketingového výzkumu a holandský test cenové citlivosti. V závěrečné části bakalářské práce jsou interpretovány návrhy a doporučení, které celkově zvýší návštěvnost na fotbalových utkáních FC Hlučín.cs
dc.description.abstractMarketing is nowadays an essential part of the sport. The fastest growing sector is undoubtedly football and especially because of its global popularity. The aim of the bachelor's thesis is to analyze the marketing mix FC Hlučín and optimize the elements of the marketing mix, which would lead to higher attendance championship game. The theoretical part focuses on the proper definition of the terms of the marketing mix and the characteristics of FC Hlučín. The practical part is focused on the analysis of individual elements of the marketing mix, which is used marketing research methods and Dutch test price sensitivity. In the final part of the thesis are interpreted proposals and recommendations that will increase overall attendance at football Matches of FC Hlučín.en
dc.format.extent2588700 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový mix, fotbalový klub, FC Hlučín, marketingový výzkum, holandský test cenové citlivostics
dc.subjectMarketing mix, football club, FC Hlučín, marketing research, a Dutch test price sensitivityen
dc.titleAnalýza marketingového mixu fotbalového klubucs
dc.title.alternativeThe Marketing Mix Analysis of Football Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePechová, Hanacs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKAL0053_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam