Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěchcs
dc.contributor.authorŠňupíková, Helenacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:34Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:34Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102977
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce se zabývá internetovou marketingovou komunikací firmy na B2B trhu. Cílem bylo charakterizovat marketingovou komunikaci v internetovém prostředí se zaměřením na B2B trh a zároveň zanalyzovat současný stav marketingové komunikace na internetu společnosti ROSTRA s.r.o., která působí převážně v odvětví automobilového průmyslu. Pro tuto analýzu byly použity dvě metody sběru dat. Jednalo se o pozorování internetových stránek prostřednictvím Google Analytics a dotazníkové šetření pomocí on-line dotazníku. Práce podávává návrhy, které jsou zaměřeny na webové stránky, vyhledávače, internetové katalogy firem, utužování dobrých vztahů, veletrhy a výstavy.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is about internet marketing communication of company on the B2B market. The aim was to characterize the marketing communication in the on-line environment, with a focus on B2B market and analyze the current state of marketing communication on the internet of company ROSTRA Ltd. This company operates mostly in the automotive industry. Two methods of data collection were chosen for this research. The first method was the observation of the website of company by Google Analytics. Second method was survey using the on-line questionnaire. Recommendations and suggestions are devoted to websites of companie, search engines, internet catalog companies, stepping good relationship, trade fairs and exhibitions.en
dc.format.extent2185377 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetová komunikacecs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectinternetové katalogycs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectautomobilový průmyslcs
dc.subjectOEMcs
dc.subjectInternet communicationen
dc.subjectSEOen
dc.subjectWebsites of companiesen
dc.subjectInternet catalogsen
dc.subjectB2Ben
dc.subjectAutomotive industryen
dc.subjectOEMen
dc.titleAnalýza internetové marketingové komunikace firmy na B2B trhucs
dc.title.alternativeAnalysing Internet Marketing Communication of Company on the B2B Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePawlasová, Pavlínacs
dc.date.accepted2014-06-11cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSNU0001_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam