Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJakubšová, Zlatavacs
dc.contributor.authorLipový, Jancs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:39Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:39Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102981
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce, která má název Komparace managementu basketbalových klubů bylo srovnání managementu dvou basketbalových týmů, konkrétně BK Opava a Orli Prostějov. Kluby byly srovnány po stránce managementu, marketingu, propagace a sponzorství. Hlavním cílem komparace byl průzkum současné situace v klubech za pomocí rozhovoru, dotazníku, ankety a SWOT analýzy. Teoretická část vymezuje pojmy jako sport, sportovní organizace, management, marketing a také se zabývá historií samotného basketbalu. Závěr této kapitoly se věnuje metodám a technikám výzkumu, které byly použity při získávání dat. Praktická část je tvořena popisem jednotlivých klubů, včetně historie a organizační struktury a také základním přehledem financování klubů. Výsledkem šetření byl rozdílný styl vedení, rozdílná spokojenost hráčů a také odlišný zájem diváků, společně s nedostatečnou propagací obou klubů. Bylo doporučeno se na tyto nedostatky zaměřit a pokusit se je změnit, případně se jich zcela vyvarovat.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis Management Comparison of Basketball Clubs was to compare the management of two basketball teams, BK Opava and Orli Prostějov. These basketball clubs were compared according to their management, marketing, promotion and sponsorship. The main aim of the comparison was the survey of the current situation in the clubs which was made by using interview, questionnaire, public inquiry and SWOT analysis. The theoretical part defines sport, sport organization, management, marketing and also contains the history of basketball itself. The end of this part emphasis on the methods and techniques which were used for obtaining the data for the survey. The practical part consists of the description of the basketball clubs, including their history and organizational structures. It also shows the basic overview of fuding clubs. The conclusion of the survey was the difference between leadership style, satisfaction of players and also different audience interest. The promotion of both clubs was insufficient. It was recommended to put an emphasis on these deficiencies and try to change, posibly avoid them entirely.en
dc.format.extent2953658 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectKomparacecs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectbasketbalcs
dc.subjecttýmcs
dc.subjectsport.cs
dc.subjectComparisonen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectbaskeballen
dc.subjectteamen
dc.subjectsport.en
dc.titleKomparace managementu basketbalových klubůcs
dc.title.alternativeManagement Comparison of Basketball Clubsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeStaňková, Štěpánkacs
dc.date.accepted2014-06-04cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchSportovní managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLIP0027_EKF_B6208_6208R101_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam