Show simple item record

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorMrázková, Adélacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:39Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:39Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102982
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat image značky iPhone na trhu mobilních telefonů. Analytická část je rozčleněna do dvou úseků. První část zkoumá preference spotřebitelů na trhu mobilních telefonů, druhá část se zaměřuje na hodnocení značky iPhone. Na základě výsledků provedeného marketingového výzkumu byla navržena případná řešení, která by mohla vést ke zlepšení image značky.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor's thesis is the analysis of iPhone's brand image on the mobile phone market. The analytical part is divided into two parts, where the first part investigates influencing factors involved in purchase decision of the customers. The second part focuses on iPhone's brand image. The results of the research are the basis for the proposals and recommendations, which should lead to improved image of the brand iPhone.en
dc.format.extent3391106 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectimagecs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectiPhonecs
dc.subjectApplecs
dc.subjectbranden
dc.subjectimageen
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectiPhoneen
dc.subjectAppleen
dc.titleAnalýza image značky iPhone na trhu mobilních telefonůcs
dc.title.alternativeAnalysing Brand Image of iPhone on the Mobile Phone Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárkacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisMRA0039_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record