Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSpáčil, Vojtěchcs
dc.contributor.authorKorpasová, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:38:47Z
dc.date.available2014-08-05T09:38:47Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/102989
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou efektivity ochutnávek jako formy podpory prodeje. Hlavním cílem této práce je analýza efektivity ochutnávek v supermarketech a hypermarketech a změření míry navýšení prodaných výrobků v závislosti na ochutnávce. V teoretické části je vysvětlení charakteristiky maloobchodního trhu a podpory prodeje. Výzkumnou metodou je skryté pozorování. Praktická část je zaměřena na analýzu sesbíraných dat.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with analysing tasting effectiveness as sales promotion type. The main aim of this thesis is an analysis effectiveness of tasting in the supermarket or hypermarket and a measurement of increase in sales of products depending on tasting. In the theoretical part is explanation of characteristic retail market and sales promotion. The research method is hidden observation. The practical part is focused on analysis of collected data.en
dc.format.extent3171367 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectochutnávkacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectmaloobchodní trhcs
dc.subjecttypologie zákazníkůcs
dc.subjecttastingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectcommunication mixen
dc.subjectretail marketen
dc.subjecttypology of customersen
dc.titleAnalýza efektivity ochutnávek jako formy podpory prodejecs
dc.title.alternativeAnalysing Tasting Effectiveness as Sales Promotion Typeen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeNavrátilová, Terezacs
dc.date.accepted2014-06-09cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisKOR0073_EKF_B6208_6208R062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam