Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorBajáková, Simonacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:41:44Z
dc.date.available2014-08-05T09:41:44Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103127
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTáto práce je zaměřená na problematiku marketingového výzkumu a analýzu služeb. Je zde rozebrán marketingový význam jako takový a jeho následné členění. V práci je rozpracovaný proces marketingového výzkumu. Součástí je charakteristika společnosti, její předmět podnikání, výběr odběratelů a analýza poskytovaných služeb je pro lepší přehlednost uvedena v tabulkách. V neposlední řadě je zde realizován marketingový výzkum pomocí dotazníku a SWOT analýza. Cílem práce je provést analýzu služeb a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení situace.cs
dc.description.abstractThis work focuses on the marketing research and the services analysis issues. Marketing importance is analyzed here as such, as well as its subsequent structuring. Elaborated process of marketing research is present in this work. The company characteristics, its line of business and customer choice are also a part of work. Analysis of services provided is shown in tables for better clarity. Last but not least, the marketing research using questionnaire is implemented here and SWOT analysis. The aim is to analyze services and suggest measures to improve the situation.en
dc.format50, [5] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2214466 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkum, analýza služeb, dotazníkové šetření, proces marketingového výzkumu, silné a slabé stránky, SWOT analýzacs
dc.subjectmarketing research, services analysis, questionnaire survey, marketing research process, strengths and weaknesse, SWOT analysisen
dc.titleAnalýza úrovně poskytovaných služeb v dané společnostics
dc.title.alternativeService Quality Analysis for the Company, Severoslovenské vodárne a kanalizácie, a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLoucká, Petracs
dc.date.accepted2014-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBAJ128_HGF_N2102_2102T001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam