Show simple item record

dc.contributor.advisorTomášková, Yvetacs
dc.contributor.authorBaňková, Andreacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:49:25Z
dc.date.available2014-08-05T09:49:25Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103529
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje analýzu spokojenosti zákazníků účetní firmy DATECH – PRO s.r.o. Cílem bakalářské práce je navrhnout změny, které by vedly ke zvýšení spokojenosti zákazníků účetní firmy DATECH – PRO s.r.o. Tyto změny budou navrhnuty na základě výsledků, které byly pořízeny dle šetření, týkajícího se zhodnocení spokojenosti zákazníků s poskytováním účetních služeb. Jednotlivé části kapitol charakterizují výše jmenovanou společnost a současně sledují spokojenost zákazníků s poskytnutím účetních služeb. Bakalářská práce je zaměřena na marketingový výzkum pomocí dotazníku, ze kterého byla získávána a následně analyzována potřebná data o tom, zda účetní firma DATECH – PRO s.r.o., nabízí svým zákazníkům dostatečný komfort v poskytování účetních služeb. V závěru práce jsou na základě výsledků šetření navržena konkrétní opatření.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis contains the analysis of the firm of DATECH-PRO s.r.o. customers´content. The aim of the thesis is to suggest changes that would lead to content increase of the customers of this firm. These changes will be suggested on the basis of the results of the survey on the issue. Each part of the chapters characterizes the above mentioned firm and at the same time it tracks the customers´ content with the provided accountant services. The bachelor thesis is focused on the marketing research using a questionnaire, from which I consequently acquired and analyzed the needed data about the provided comfort in accountant services to its customers. In the conclusion of the thesis there are on the basis of the research results suggested particular proceedings.en
dc.format31 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1951688 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkum, spokojenost zákazníků, společnost, dotazník, účetní firmacs
dc.subjectmarketing research, customers content, firm, questionnaire, accountant firmen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti pomocí marketingového výzkumucs
dc.title.alternativeA Company Customer Satisfaction Analysis by Marketing Researchen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVostrá, Janacs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantKačerová, Alicecs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBAN053_HGF_B2102_2102R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record