Show simple item record

dc.contributor.advisorVilamová, Šárkacs
dc.contributor.authorRoučková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:21:09Z
dc.date.available2014-08-05T10:21:09Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104371
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je marketingová strategie vybraného podniku. V souladu s tím jsou stanoveny dva hlavní cíle. Těmi jsou analýza současného stavu marketingové strategie ve firmě AUTOBOND GROUP a.s. – prodej vozů značky Toyota, a následný návrh alternativního řešení marketingové strategie. První část práce se věnuje charakteristice výše uvedeného podniku a definování pojmů v oblasti marketingové strategie a její analýzy. V druhé části jsou získané znalosti aplikovány v praxi. Je provedeno několik typů analýzy a na základě nich jsou navržena doporučení ke změnám i konkrétní podněty k realizaci.cs
dc.description.abstractThe object of the thesis is marketing strategy of selected company. In accoradance with that two main objectives are set out. These include the analysis of the current state of marketing strategy in the company AUTOBOND GROUP a.s. – sales of Toyota brand vehicles, and the suggestion of alternative marketing strategy. The first part is devoted to the characteristics of selected company and to defining concepts in marketing strategy and its analysis. The acquired knowledge is applied in the second part. Several types of analysis are used to and then there are some recommendations for change and suggestions for implementation.en
dc.format60 l. : il.cs
dc.format.extent1646327 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectanalýza marketingové strategiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOTcs
dc.subjectvirální marketingcs
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectanalysis of marketing strategyen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectSWOTen
dc.subjectviral marketingen
dc.titleNávrh alternativního řešení marketingové strategie vybrané firmycs
dc.title.alternativeSuggestion of Alternative Marketing Strategy of Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKovalčuk, Martincs
dc.date.accepted2014-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisROU0017_FMMI_N3922_6208T123_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record