Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNečas, Liborcs
dc.contributor.authorŽatecký, Zdeněkcs
dc.date.accessioned2014-08-05T10:25:24Z
dc.date.available2014-08-05T10:25:24Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/104687
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá metodikou segmentace trhu s využitím marketingového mixu. V úvodní části je provedena charakteristika podniku VOP CZ, s.p. Druhá část práce je zaměřena na teoretická východiska průniku na nové trhy, zahrnující segmentaci trhu a teorii marketingového mixu. Na základě teoretických východisek je provedena identifikace jednotlivých prvků segmentace, následně metoda „šachovnicového tvaru“, uzavřená formulací marketingového mixu pro průnik na nové trhy. Diplomová práce je zakončena formulací projektu a zhodnocením práce s následným návrhem vstupu dle vhodnosti do jednotlivých kvadrantů segmentace.cs
dc.description.abstractThis master´s thesis deals with the methodology of market segmentation with using the marketing mix. In the first part is characteristic of the enterprise VOP CZ, s. p. The second part focuses on the theoretical basis of penetration into new markets, including market segmentation and marketing mix theory. Based on the theoretical background is made to identify individual elements segmentation method followed by "checkerboard shape", which is concluded the formulation of the marketing mix to penetration into new markets. The master´s thesis is concluded with project formulation and evaluation of work followed by a proposal input as appropriateness to the individual quadrants of segmentation.en
dc.format.extent2545472 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprůnik na nové trhycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectmetoda „šachovnicového tvarucs
dc.subjectidentifikace jednotlivých prvků segmentacecs
dc.subjectpenetration into new marketsen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarket segmentationen
dc.subjectmethod "checkerboard shape"en
dc.subjectidentify individual elements of segmentationen
dc.titlePrůnik výrobku na nové trhy – malý komunální strojcs
dc.title.alternativePenetration of New Markets - Small Sweeperen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠafařík,, Jancs
dc.date.accepted2014-06-12cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.department345 - Katedra mechanické technologiecs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchStrojírenská technologiecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisZAT0018_FS_N2301_2303T002_10_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam