Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZajarošová, Markétacs
dc.contributor.authorSakala, Lukášcs
dc.date.accessioned2014-11-06T07:38:51Z
dc.date.available2014-11-06T07:38:51Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/105811
dc.descriptionImport 06/11/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na analýzu návštěvnosti internetových stránek obchodu s nábytkem - Kancelář24h.cz. Cílem této práce je analyzovat návštěvnost webu, vyhodnotit současný stav SEO optimalizace na stránkách a provést analýzu klíčových slov. Pro účely této práce byla použita data Google Analytics, ze kterých se vycházelo při analýze návštěvnosti. Výsledky diplomové práce obsahují široký rozsah informací o stavu webových stránek, návrhy na vylepšení současného stavu internetových stránek nebo návrhy na úpravu marketingových aktivit obchodu Kancelář24h.cz, či doporučení, která by mohla vést k vyšší návštěvnosti než doposud.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on analyzing website visitors of internet store with furniture - Kancelář24h.cz. The goal of this college work is to analyze website traffic, evaluate current state of SEO optimization and perform keyword analysis. For purposes of this work and as a basis for website traffic analysis, Google Analytics data has been used. Results of this thesis contain wide range of information about analyzed website, tips for customization of selected online store's current marketing activities or recommendations that could lead to higher numbers of visitors than before.en
dc.format.extent3849049 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza internetových stránekcs
dc.subjectanalýza návštěvnostics
dc.subjectanalýza klíčových slovcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectSEMcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectKancelář24h.czcs
dc.subjectbehaviorální targetingcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectBTBucketscs
dc.subjectwebsites analysisen
dc.subjectwebsite traffic analysisen
dc.subjectkeyword analysisen
dc.subjectSEOen
dc.subjectSEMen
dc.subjectInternet Marketingen
dc.subjectKancelář24h.czen
dc.subjectbehavioral targetingen
dc.subjectGoggle Analyticsen
dc.subjectBTBucketsen
dc.titleAnalýza návštěvníků webových stránek internetového obchoducs
dc.title.alternativeAnalysing Website Visitors of Online Storeen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubíček, Alešcs
dc.date.accepted2014-09-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAK0007_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam